Campagne aftrap GroenLinks|PvdA in de Liemers op 21 oktober a.s.

Door Willem Eimers op 13 oktober 2023

Volgende week zaterdag 21 oktober organiseren GroenLinks|PvdA de Liemers een open podium gesprek tussen twee kandidaat-Kamerleden en publiek. Dit vindt om 10.00 uur plaats in de OGtent in Duiven en duurt tot uiterlijk 11.30. We willen tijdens dit open podium gesprek ophalen wat er speelt in onze regio en wat GroenLinks|PvdA daar vanuit de Tweede Kamer voor kan betekenen. Wij nodigen iedereen van harte uit hierbij aanwezig te zijn zodat eenieder vanuit de eigen ervaringen het e.e.a. kan vragen en inbrengen aan Elke Slagt en Jan Daenen, zodat zij dit mee kunnen nemen naar Den Haag.

Elke Slagt-Tichelman is één van de kandidaat- Tweede Kamerleden die 21 oktober langskomt. Elke komt uit Zevenaar en is bekend met onze regio. Zij is verloskundige, epidemioloog, onderzoeker en docent op het gebied van zorginnovatie. Zij gaat zich in de Tweede Kamer met zorg en welzijn bezighouden.

Jan Daenen is ook kandidaat-Kamerlid. Hij woont in Nijmegen, is landbouweconoom en econometrist en wil vooral het gesprek voeren over wonen en hoe we onze leefomgeving verbeteren, of zoals hij zo mooi zegt “hoe we de ziel weer terug kunnen brengen in onze dorpen en wijken”. Daar gaat hij het gesprek graag over aan.

Uiteraard hebben wij bij het kiezen van de locatie vooraf gecheckt of deze rolstoeltoegankelijk is.

Hopelijk zien we jullie 21 oktober in de OGtent!

Hartelijke groet,

Willem Eimers