DE PAPIERCONTAINERS BLIJVEN!!!

14 maart 2021

DE PAPIERCONTAINERS BLIJVEN!
De papiercontainers mogen op het terrein van AVW’66 blijven staan. Na meldingen van overlast heeft het college enige weken geleden besloten om de containers te verwijderen, maar komt op dit besluit terug na zeer veel kritiek o.a. van de fractie van PvdA-Westervoort.
Na een gesprek tussen de gemeente en de voetbalclubs is besloten dat de containers op het terrein mogen blijven staan. Wel wordt er gekeken of de containers op een andere plek kunnen staan om de overlast te verminderen. De borden die geplaatst waren, zijn inmiddels door de gemeente verwijderd.
Dit tot grote opluchting van de voetbalverenigingen AVW’66 en Sportclub Westervoort, want de clubs zouden anders duizenden euro’s mis lopen als de containers zouden verdwijnen. Ook voor de inwoners van Westervoort is het fijn dat de containers blijven staan, zo kan iedereen makkelijk zijn oude papier kwijt en worden de voetbalverenigingen gesteund.
De PvdA-fractie is blij een steentje bijgedragen te hebben aan een beter besluit.