PvdA Westervoort voert succesvol campagne voor de verkiezingen van Provinciale Staten en het Waterschap!

1 april 2023

We waren weer volop op straat en plein aanwezig met onze PvdA campagne voor de verkiezingen Provinciale Staten en het Waterschap 2023. En uiteraard deelden we weer de bekende Rode Roos uit en gingen we het gesprek aan met onze mede-Westervoorters. En we merkten weer veel herkenning: “hee, jullie moeten wel van de Partij van de Arbeid zijn!!” Een rode roos doet wonderen ;-), en er waren toch ook veel mensen die met ons in gesprek gingen en zeiden op de PvdA te gaan stemmen.

Dus na een hele dag campagne voeren waren we vrij optimistisch over het aantal te verwachten PvdA stemmers in ons mooie dorp. En uiteindelijk bleek dat ook zo te zijn: alle in Westervoort huidige lokaal actieve politieke partijen verloren veel stemmen en werden overdonderd door het grote succes van de BBB.

Maar één partij die ook in de gemeenteraad van ons dorp actief is, wij als PvdA, wist als énige winst te behalen bij deze verkiezingen….er hebben méér Westervoorters op de PvdA gestemd dan bij deze vorige verkiezingen! Daar zijn we best wel een beetje trots op omdat we ervan overtuigd zijn dat niet alleen de landelijke PvdA activiteiten hieraan hebben bijgedragen, maar ook het campagneteam van de PvdA Westervoort.

Dank hiervoor aan alle Westervoorters … en het geeft ons het vertrouwen dat we als PvdA Westervoort ook in ons dorp op de goede weg zijn, in het belang van ons mooie dorp.

Want wat de PvdA Westervoort betreft: Westervoort, één gemeenschap…en 100% sociaal!!