WIJ ZOEKEN KANDIDAAT-RAADSLEDEN!

6 oktober 2021

In maart 2022 zijn er alweer de gemeenteraadsverkiezingen. Eén van de lastigste opgaven voor een politieke partij is iedere keer weer het vinden van voldoende kandidaten die zich beschikbaar willen stellen voor de gemeenteraad. Het raadswerk is interessant, leuk, geeft je inzicht in de samenleving en je bepaalt mede wat er in onze gemeente gebeurt. Eerlijk is eerlijk: soms is het ook frustrerend, lastig, je moet veel  lezen en het kost tijd, maar het geeft ook een enorme voldoening als je voor elkaar kan krijgen waarvoor je je hebt ingezet. En… JE DOET HET VOOR WESTERVOORT!

Iedereen met maatschappelijke belangstelling die de doelstellingen van de PvdA onderschrijft en bereid is samen te werken met zijn of haar collega-fractieleden, is in principe geschikt voor het raadslidmaatschap. Het raadlidmaatschap kost gemiddeld zo’n 5 a 10 uur in de week en er staat een redelijke vergoeding tegenover.

Heb je interesse? Stuur dan een mail aan: [email protected]

of [email protected]. We nemen dan snel contact met je op