Piet van Egmond volgt Harm Lippinkhof op als Fractievoorzitter PvdA Westervoort

Door Willem Eimers op 3 april 2023

Na een mooie en succesvolle periode als Fractievoorzitter van de PvdA Westervoort, waarin tijdens de Gemeenteraadsverkiezingen van 2022 de PvdA Westervoort is gegroeid van 1 naar 3 zetels in de Raad, heeft Harm Lippinkhof in maart 2023 het Fractievoorzitterschap overgedragen aan Piet van Egmond. Vanzelfsprekend hebben wij Harm meer dan hartelijk bedankt voor de geweldige klus die hij de afgelopen jaren voor de PvdA Westervoort heeft geklaard!

Met Piet als nieuwe Fractievoorzitter hebben we een zeer ervaren politicus die als oud-wethouder van de gemeente Westervoort veel politieke wijsheid inbrengt met daarbij ook een grote kennis van wat er speelt in de Westervoortse gemeenschap. Daarnaast zijn we zeer blij met het feit dat Harm volop betrokken blijft bij de PvdA Westervoort. Uiteraard als raadslid maar ook als lid van tal van raadscommissies én als Voorzitter (ai) van het Bestuur van de PvdA Westervoort.

Kortom; de PvdA Westervoort is en blijft springlevend…want u weet het wat de PvdA Westervoort betreft:

Westervoort, één gemeenschap…en 100% sociaal!